Endnu en dag

Endnu en dag er gået og jeg forstætter pt. blot som hidtil. Skal dog snart have tilmeldt mig til nogle flere linkssider igen. Må få taget en stor tørn snart. Nu er der snart gået 14 dage og jeg forventer indenfor en måned at mine sider begynder at blive kategoriseret hos google, men nu må vi se. Jeg tror ikke der begynder at ske så meget før de bliver sat ind der.

Overvejer snart at få en eller to nye blogs på benene…men ikke endnu, da jeg mangler et godt emne at skrive om.

Tags: , , ,

3 kommentarer to “Endnu en dag”

  1. Jette Says:

    Hej Andreas
    Det er rigtige good blogs,du har fået lavet og skrevet. : )
    Jeg vil meget gerne høre,hvad de linksider du bruger, hedder.
    Din blog var hurtigt godkendt af goolgle adsense. Den ene af mine blogs blev først godkendt efter 14 dage.

    Ha´en god dag!

    Jette

  2. andreaskontor Says:

    Hej Jette

    Jeg bruger pt. danskelinks.dk og under webmaster er der en side der hedder danske kataloger & links og herunder er der rigeligt at tilmelde sig til. Jeg har lagt fra nået igennem dem alle.
    Endvidere har jeg erfaret at nogle gange når man tilmelder sig links – ja så giver den pågældende side selv nogle forslag til nu steder man kan tilmelde sig.
    Jeg er dog slet ikke god nok til at få tilmeldt mig disse sider…men håber snart på at tage en ordentlig tørn.

    Håber det hjælper og hvis du prøver det samme som mig kunne jeg da også godt tænke mig at læse på dine blogs om dine erfaringer så det må du gerne vende tilbage til mig omkring.

    God dag

    Andreas

  3. Jette Says:

    Hej Andreas
    Tak.
    Jeg vil se nærmere på de links.
    Jeg har lige startet en ny blog op på dansk, Den hedder mine kæledyr.

    Ha´en god fredag.

    Jette

Skriv en kommentar